μαύρη τηλεόραση επίπεδης οθόνης ενεργοποιημένη με ένδειξη netfilx

Τι κάνω όταν βλέπω ένα μήνυμα “NO SIGNAL” σε ένα ή περισσότερα κανάλια;

Ελέγξτε πρώτα ότι η τηλεόρασή σας είναι ρυθμισμένη στη σωστή Πηγή ή Είσοδο, δοκιμάστε να αλλάξετε την Πηγή ή την Είσοδο σε AV, TV, Ψηφιακή τηλεόραση ή DTV, αν δεν το έχετε ήδη κάνει.

Εάν το μήνυμα “No Signal” δεν οφείλεται σε λάθος επιλογή της Πηγής ή της Εισόδου, τότε το πιθανότερο είναι να οφείλεται σε σφάλμα της εγκατάστασης ή της κεραίας.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, οι εικόνες με πίξελ (“μπλοκ στην οθόνη”) ή ένα μήνυμα “Κανένα σήμα” από καιρό σε καιρό είναι συμπτώματα προβλημάτων λήψης.

Κατάσταση δικτύου


Κατά καιρούς πραγματοποιούνται βασικές εργασίες συντήρησης στο δίκτυο, οι οποίες ενδέχεται να έχουν προσωρινό αντίκτυπο στα επίπεδα σήματος. Ωστόσο, αυτές συνήθως προγραμματίζονται μεταξύ μεσάνυχτα και 6 π.μ. για να μην προκαλούν διακοπές στην προβολή σας και μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με όλα τα έργα που ενδέχεται να επηρεάσουν την κατάσταση του δικτύου.

Συνήθεις αιτίες προβλημάτων λήψης


Τα προβλήματα λήψης μπορούν να προκληθούν από:

Βλάβη στην κεραία, για παράδειγμα:

  • Η κεραία UHF είναι εσφαλμένα ευθυγραμμισμένη ή εμποδίζεται.
  • Το δορυφορικό πιάτο είναι λανθασμένα τοποθετημένο ή παρεμποδίζεται.
  • Διάβρωση σε τμήματα της κεραίας λόγω της συνεχούς έκθεσης στα στοιχεία της φύσης

Βλάβη στην καλωδίωση ή στις συνδέσεις, για παράδειγμα:

  • Χαλαρές συνδέσεις από το καλώδιο της κεραίας προς την τηλεόραση

Βλάβη ή κακή χρήση του προϊόντος:

  • Ίσως να θέλετε να επικοινωνήσετε με τον κατασκευαστή της συσκευής σας για να ελέγξετε, για παράδειγμα, αν το προϊόν σας διαθέτει τις τελευταίες αναβαθμίσεις firmware.

Εάν έχετε τακτικά προβλήματα με τη λήψη, θα πρέπει να ελεγχθεί το σύστημα της κεραίας σας.

Δοκιμάστε πρώτα μια “ψυχρή επαναρύθμιση”…

  • Απενεργοποιήστε τη συσκευή σας στον τοίχο (πρόκειται για το δέκτη, το μαγνητόφωνο ή την τηλεόραση στην οποία είναι συνδεδεμένα τα καλώδια της κεραίας σας).
  • Συνδέστε ξανά όλα τα καλώδια στο πίσω μέρος της τηλεόρασης ή του κουτιού, βεβαιώνοντας ότι όλα τα καλώδια είναι σωστά συνδεδεμένα (θέλετε να αποφύγετε τα χαλαρά καλώδια που θα μπορούσαν να προκαλέσουν απώλεια σήματος) και αν έχετε συνδέσει ενισχυτή σήματος, δοκιμάστε να τον αφαιρέσετε και συνδέστε το καλώδιο της κεραίας απευθείας στο δέκτη, το μαγνητόφωνο ή την τηλεόρασή σας.
  • Περιμένετε λίγο για να κρυώσουν τυχόν υπερθερμασμένες συσκευές.
  • Ενεργοποιήστε την τηλεόρασή σας και τον δέκτη/το κουτί εγγραφής.
  • Επανασυντονίστε τη συσκευή σας. Θα βρείτε τις επιλογές συντονισμού στο Μενού ή στις Ρυθμίσεις. Αν χρειάζεστε οδηγίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο της συσκευής σας ή για οδηγίες.

Αν αυτό δεν βοηθήσει, το πιθανότερο είναι ότι υπάρχει βλάβη στην κεραία.

Η σύστασή μας είναι να επικοινωνήσετε με έναν τοπικό εγκαταστάτη στην περιοχή σας, ο οποίος μπορεί να παρέχει επιτόπια διάγνωση και διόρθωση.